پاهایش را داد تا تو را اینگونه نبیند مگر او جوان نبود ..؟؟

پاهایش را داد تا تو را اینگونه نبیند مگر او جوان نبود ..؟؟

شهید مطهری : حجاب مانند اولین خاکریز جبهه است ، که دشمن برای تصرف سرزمینی حتما باید اول از آن را بگیرد ! یکی از رزمنده ها رو آماده کرده بودند برای مصاحبه ازش اسمشو پرسیدند نگفت ! مجری پرسید جوان چرا اسمت رو نمیگی ، گفت نمیخواهم بعد شهادتم اسمی از من اینجا بماند! سوالتان را بپرسید ؟

مجری گفت انگیزه ی شما از اومدن به جبهه و جنگ و فدا کردن خود در این راه چیه :؟ زیبا جواب داد میگفت همان یک سیلی که مادرمان حضرت زهرا (س) خورد برایمان بس بود ما آمده ایم تا دیگر آن وقایع تکرار نشود ! من آمده ام تا از حجاب ناموس کشورم دفاع کنم ! تا نکند فردای قیامت شرمنده ی مادرمان شویم ! اولین خاکریز دفاعی ما چادر خواهران و مادرانمان است !

سال ها گذشت ،نسل ها جای خود را به نسل دیگر دادند و ما الان میخوایم اینطور جواب اون شهید رو بدیم ! برادر عزیز دست شما درد نکنه که بخاطر ناموس کشورت خون خودتو فدا کردی ،دست شما درد نکنه که از جوانیت گذشتی تا غمی که یکبار برایمان از سوی حضرت زهرا (س) تحمیل شد دوباره تکرار نشود !

http://www.up-cnc88.ir/uploads/1423862731781.jpg

اما من میگویم یک جوان دغدغه مند : تو به امید آن رفتی که انتقام سیلی مادرت زهرا س را بگیری اما هم اکنون در کشورت هر روز هزاران دختر، همان هایی که تو بخاطر عفت آنها رفتی، هزاران سیلی بدتر از آن سیلی را به مادرت میزنند ، حتی نمیگذارند داغی سیلی قبل از بین برود پشت سر هم سیلی میزنند !

تو رفتی تا به دشمن نشان دهی که اگر بخواهند به اعتقادات ما نزدیک بشوند باید از روی جنازه های ما رد بشود ! اما هم اکنون خون شما زیر پای همان ناموسی که بخاطرش رفتی لگد مال میشود، تو رفتی و از تو فقط یک اسم ماند ، و آن هم "شهید " که آن هم به لطف روشنفکران دشمن زده به سهمیه و ریشه ی فساد و ... معنی میشود ! ننگ بر این زندگانی ننگ ...

پ.ن : آنها هم جوان بودند ، آنها هم آرزو داشتند ، آنها هم دوست داشتند ازدواج کنند ،خوش باشند و آزاد ، آنها قید جوانی خود را زدند تا ما جوانی کنیم اما ما ناجوانمردانه جواب آنها را دادیم ... !شهدا شرمنده ایم




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی قاسمپور
تاریخ : پنج شنبه 30 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: